• + 47 919 03 361

Returskjema

Kjære kunde!

– Holdbarhet: Har du kjøpt/fått levert en vare uten tilfredsstillende holdbarhetsdato må du ikke nøle med å kontakte oss. HUSK å alltid sjekke holdbarhetsdato før dere bestiller!
– Mangel av varer ved levering
– Levering av feil vare
– Bestilling av feil vare
– Ødelagt vare/emballasje

 

Slik gjør du ved retur:

1. Fyll ut returskjema og send det til salg@eximline.no. Husk å fylle ut alle nødvendige felter.

2. Salgsavdelingen vil:

– enten godkjenne returen og skrive ut returskjemaet ditt for vår sjåfør,

– eller gi beskjed til deg dersom varer ikke kan returneres.

3. Neste gang bilen vår er i butikken din, gi sjåføren alle varene du ønsker å få refusjon for. Sjåføren vil sammenligne det med returskjema du tidligere har sendt inn. Varer som ikke står på listen vil ikke bli akseptert.

4. Etter at vi har mottatt varer fra deg, vil vi legge til kreditnota på din neste faktura.

Returer aksepteres kun innen 2 dager etter at varen ble levert til deg. Det betyr at du må sende inn din returforespørsel senest 2 dager etter at varen ble levert til deg. 

 

RETURSKJEMA

Du må oppgi varenummer, produktnavn, antall stk/esker og årsak til retur. Legg gjerne ved bilde av det som du skal returnere. Våre sjåfører vil ikke ta imot retur uten utfylt returskjema. 

 

Ikke nøl å ta kontakt med oss om du lurer på noe!