How to - Exim Line AS

Våre rådgivere får en del spørsmål som går igjen fra kunder

Her har vi laget en samling med for tiden noen av de mest stilte spørsmålene og svar

Hvem kan bli kunde?

For å bli kunde må dere ha en registrert organisasjon. Dersom du skal registrere en bedrift og venter på svar, vennligst gi beskjed på forhånd.

Hvilke opplysninger trenger jeg?

For å registrere dere hos oss må dere oppgi følgende opplysninger: navn, organisasjonsnummer, epost, telefon nummer og leveringsadresse.

Har dere levering?

Ja, vi har ukentlig levering til Bergen, Oslo, Kristiansand, Florø, Kristiansund, Trondheim, og Ålesund. Vi benytter våre egne biler i tillegg har vi gode ordninger via våre partnere.

Hva koster det å levere?

Vi har gratis frakt på alle bestillinger over 15.000kr. For bestillinger lavere enn 15.000kr har vi fast fraktpris på 1.190kr (eks. MOMS).

Leverer dere frysevarer?

Ja, frysevarene er levert med vår bil. Levering av frysevarer med en annen transportselskap er kun på forespørsel.

Retur

Retur av varer til Exim Line AS vil bli vurdert i henhold til følgende reklamasjonsregler: Holdbarhet, levering av feil vare, bestilling av feil vare, ødelagt vare/ emballasje. Om dere skal returnere en vare MÅ dere laste ned og fylle ut RETURSKJEMA.

Jeg hjelper deg gjerne med sortiment og inventar til din butikk. Vi går gjennom de aktuellene produktene for å nå ønsket målgruppe og hente nye kunder. Dette er gledelig både for kundene og for bedriftene selv. Det sikrer videre vekst og utvikling.
Mariia B.

Kunderådgiver

Hvordan bestiller jeg?

Se video-guide, les svarene over eller ta kontakt på telefon

Hvordan bestiller jeg varer

For å bestille fra oss, må du være registrert kunde på eximline.no. Deretter logger du inn på vår nettbutikk og legger inn ønskede produkter i handlevogn. Er ikke du kunde enda? Fyll ut og send oss registrerings skjema her

Når kan jeg forvente varene?

Avhenging av der du bor, kan varelevering variere, vi leverer varene ukentlig. For mer opplysninger anbefaler vi å ta kontakt med en av våre kunderådgivere. Kontakt informasjonen finner du her

Hvordan betaler jeg?

Vi sender deg faktura på e-post. Vi benytter også EHF. Ta kontakt med vår kunderådgiver dersom du har noen spørsmål.

Hvordan bestiller jeg?

Se video-guide, les svarene over eller ta kontakt på telefon